Här sitter jag med mina tankar..

Vissa gånger har man så många.. Ändå är det svårt att skriva dem ibland..

Saknar mina tjejer, såklart...  Förra veckan blev ju inge bra, när jag var sjuk.. Orkade inte ens med mig själv. Nästa måste bli bättre!

Tänker på ekonomin.. Den är så jävla kass!!

Tänker på att jag sökt skola.. Kommer jag in, ska jag tacka ja isåfall, klarar jag det? Ekonomiskt?

Tänker på att flytta.. Kollar byteslägenheter men det är dåligt med såna som skulle passa, både storleksmässigt och prismässigt..
Ska jag lägga ner det hela för ett tag och kolla läget efter sommaren? Vart står jag då?

Tänker på sommaren och semestern, har inga planer, skulle vara skönt att ha det, nånting iallafall...att längta till..

Tänker på mitt förhållande, framtiden, hur går man vidare och vad är nästa steg? Finns ju en del faktorer här som spelar in, skulle bara vara så skönt att veta hur det blir med hus och sommarjobb. Ovisshet kan vara jobbigt..



Det var den där manualen för livet...som inte finns...  Jag behöver den!



Ska träffa Tess efter jobbet idag för en fika och en titt på magen hur mycket den har vuxit. Inte så länge kvar nu.. Ska bli kul att ses, tanka lite Tess-energi:)

Sen bussen till Hovsta för att umgås med Hans innan läggdags.. Ja, vi somnade i soffan igår..igen.. Hur trött kan man vara? Hade en tablett kvar med hostmedecin som faktiskt hjälpte inatt... Hostade så i förrgår natt så jag trodde aldrig jag skulle få övernatta igen..haha..  Ska ner till apoteket nu och köpa några fler innan jag drar vidare till affären och fortsätter jobba där.

Det regnar ju bara så förbannat, jättekul cykelväder!


"Man misslyckas aldrig förrän man slutar försöka"

På återseende/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0