Ibland blåser det upp till storm...

...sen lugnar det ner sig..

Idag var jag och Alva hemma så då passade jag på att storma min garderob. Rev ut allt som fanns och sen in igen med en del, fast i prydliga högar..  2 kassar får moster M, hon brukar få "ärva" av mig. Lite gick ner i källaren och lite gick till soptunnan. Så skönt att ha det gjort.
Alva har grejat själv mest hela dagen, läst böcker och lyssnat på musik. Hon börjar bli så stor♥

Ella blåste upp till storm när jag hämtat henne hos en kompis..det var fel på allt, ont överallt, hungrig och trött.. Åt en äpplebit men ville ha banan, ville ha leggings men hade ju redan jeans..stora bekymmer för liten tjej.. Men det lugnade också ner sig.. Vi tog en promenad upp på stan för att möta mamma. Hon bjöd oss på mat sen letade vi upp en solig plats där vi stod och kollade på dem som var hurtiga och sprang vårruset. Jag var inte en av dem..

Har precis haft bästa grannen E här på besök i min soffa ett tag. En bra pratstund...tänkvärd...

Ska sova nu, lång dag i morgon med jobb och klassfest.



publiktjejer


Gonatt/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0