Jag lyckades!

Jag har hållt mig vaken hela kvällen..
Blev bjudna på jättegod mat av Ghinas föräldrar som bor bara några meter från mig. Båda tjejerna spexade och bjöd på mer än sig själva. Ella åt väldigt mycket kött, antar att hon blev mätt efter ett tag för hon sa att det var gift i och kunde inte äta mer.. Shit, ibland får man skämmas... Tur de skrattade åt henne..
Sen gick vi över till mig och kollade tv. Inge bra att se, så vi drog på Pulp Fiction, längesen jag såg den.. Ghina gick hem innan jag somnade (jag är ju vaken än). Och faktiskt så mår jag lite bättre nu ikväll.. Jag ler.. 
Tänk att man kan bli så glad av ett par små sms också..  Vad enkelt!
 

Imorrn är det "kalas". Ska låta tjejerna baka nåt lätt på förmiddagen, sen försöka vara ute lite, för jag kommer ju vara helt frisk, eller hur? Kanske att Ella ska sova hos mamma. Nån som vill låna Alva en sväng? ;)

På söndag kommer pappa:)


Har en massa tvätt att vika, det ska jag göra nu..



Kött....   och ananas.....


Hittade massa kulor....


/j

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej tjejen hoppas du är på bättrings väg.Hasse o jag är också sjuka feber,hosta,halsont och ögonfluss.Man kan ju undra vad man har gjort för ont.Hälsa bror ge honom en stor kram från mig/kram faster

2009-05-02 @ 15:00:57
Postat av: Faster

Glömde snygg blogg,hej hej

2009-05-02 @ 15:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0