Jag vill gå hem..

Är och jobbar nu..söndag kväll.. riktigt sugen på att åka hem och äta godis och kolla film..  Men om drygt två timmar så :)

Kvällen igår var ok. Rätt lugn men inte så jättekul ute. Jag, Ghina och Eva hade trevligare hos mig innan.. Så kan det vara!
Gick upp i skaplig tid i morse och tog en förmiddagspromenad med Eva, det var nice.. Det tog bort den lilla bakfyllan jag hade och jag blev piggare! Käkade frulle hos mig med Ghina sen drog jag och jobbade. Och här är jag nu.. så lugnt är det, händer inte mycket.. Men ska börja städa och fixa nu så det bara är att gå klockan 21 när jag stänger!

Veckan som kommer är mammavecka.. Börjar med utvecklingssamtal för Ella i morrn bitti, kabaré på onsdag då Alva ska vara höna..? (nån som har förslag på hur man ska klä en höna?) Klassfest på fredag med disco..  Ja, jag är ju klassförälder och har som uppgift att fixa discot... Jaja..det blir bra, behöver lite energi bara. Hur tankar man sån?

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0