Jobbhelg väntar..

Så seg dag idag, den har varit jättelång... Varför detta kalla regnväder..?

Ikväll har Ghina varit här. Vi har suttit i soffan, ätit wasabinötter, godis och tagit varsitt glas vin. Haft tv:n på men jag har inte kollat så mycket, jag har skapat! Ikväll blev det två tavlor, fast de hör ihop, de kan liksom inte hänga på olika ställen...


Jag tycker de blev fina:)  Texten kommer ju från en av de bästa...


I morrn bitti har jag tvättid kl 07.. Sen jobba..  Tjejkväll i morrnkväll, lite vin och kanske utgång.. Sen jobba söndag igen...  Gääääsp....

Gonatt/j

Kommentarer
Postat av: lilasyster

jvlar va snygga kan du göra tavlor te mig har önskemål =)

2009-05-09 @ 06:15:00
Postat av: Anonym

Du är ordning och reda i en fyrkant och jag är präktig..



Love ya!

2009-05-09 @ 10:09:17
Postat av: Timbuktu

beställer gärna tavlor jag med!!!

"The botten is nådd"

"trend är en tillflyktsort för fantasilösa!"

2009-05-11 @ 14:39:10
Postat av: Jenny

Lillasyster: Bara du säger hur du vill ha det så fixar jag:)



Timbuktu: Klart jag ordnar det, önskemål på färger?

Ditt hem kommer vara fyllt med dina ord;)

2009-05-11 @ 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0