Kreativ natt!!

Återigen har det skapats!
Nu tror jag Timbuks samling #1 är klar. Men vem vet, det kanske blir fler...

    


                                                 



Var som vanligt vaken alldeles för länge, jag måste skärpa mig! I dubbel bemärkelse.........
Att jag ska tänka så mycket konstigt.. Det är inte bra. Inte för mig och inte för nån..
Tack Tess och lillasyster för kloka, uppmuntrande ord♥
Och tack Ghina för en helt vanlig fredag♥





Vad händer nu då?
Tvättar.
Har tagit en power nap.
Blir det nog lite vin snart.
Ska man gå på lokal?
Skulle vara jäkligt skönt att bädda ner sig i soffan med en bra film och dubbel dos Ben&Jerrys...
Men det känns både lite tråkigt och ensamt...

Trevlig lördagskväll/j

Kommentarer
Postat av: lillasyster

snygga jag vill ha en vit !!!!! stor !!!!!! puss du e bäst!!!!

2009-05-24 @ 13:53:04
Postat av: Timbuktu

otroligt fina tavlor!!! tack för den tid du ägnat åt att skapa något fint på mina citat och lines!!! många kramar.

2009-05-26 @ 23:12:13
Postat av: Jenny

Jo, Timbuktu.. Det har tagit en hel del tid men det har bara varit roligt. Jag gör mer än gärna fler.. Du har så många bra citat och lines att man skulle kunna fylla väggarna;)

Kram tillbaks..

2009-05-27 @ 11:56:19
Postat av: Timbuktu

"bättre att vara sen med det sista, än sist med det senaste"



"bättre snygg o dum än smart o ful". men den fick jag skit för av din vän när jag skrev den till dig i ett tidigare inlägg på bloggen..



("-tycker du e både smart och snygg")



fixbart som kylskåpscitat "tänk på att inte övertrassera ditt karmakonto"

2009-05-27 @ 16:25:54
Postat av: timbuk

glömde en sak!!!

mvh mvp 2lax9 Kram

2009-05-27 @ 16:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0