Lunch

Sitter och slappar lite, kikar ut på solen som behagade komma fram:)

Ska ut och fortsätta jobba snart. Ikväll ska jag till Ellas dagis på vårfest. Hinner inte vara med hela tiden men tänkte fika lite iallafall.
Sen ska ju syrran och Robin till Kumla idag och träffa tränaren för Kumla Hockey. Hoppas jag hinner träffa dem efteråt. Hoppas syrrans ångest har släppt litegrann idag...  Du vet, det löser sig, det gör det alltid...

Torsdag är röd dag=ledig!! Vad ska man hitt på då?

Fredag ska det skapas igen. Ska iväg till Clas Olsson vid tillfälle och kolla färg och taveldukar där. Har en känsla av att det kan vara lite billigare än på färghandeln.. Grymt sugen på att tillverka är jag iallafall:)

Lördag morgon är det frukost på Java med bevvan-gänget.. Längtar...  Alltid lika trevligt.
Sen är det ju jobb..lördag och söndag.. däremellan vet jag inte vad jag ska göra, har en lista hemma (ja, jag vet..jag och mina listor) på några "attgörasaker" hemma, typ sortera papper och gamla räkningar, putsa tjejernas fönster, frosta av frys osv..  Men hur kul är det en lördagkväll?? 
Hans ska på bröllop i Stockholm..så honom ser man inte i helgen:(

Time to work!!

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0