Ny vecka, nya tag..

Okej.. Jag jobbar.. Inte helt hundra känns det som men ändå inte så jag måste vara hemma.

Jaha.. Hade kalas i lördags, vi satt ute och fikade. Himla trevligt. Sen följde Ella med mamma hem och Alva sov hos en kompis. Jag åkte ut till Hovsta på fest. Hur smart är man om man dricker alkohol när man varit ganska sjuk i en vecka och har sin första feberfria dag? Inte så smart tror jag... Kroppen har annat att bearbeta än alkohol..  Hade iofs väldigt kul tills det var dags att sova..Eller, det blev dags att gå och lägga sig efter ett tag.. Behöver inte ta några detaljer här.

Dagen efter var ingen höjdardag.. Har jag lärt mig till en annan gång?? Antagligen inte...

Pappa kom på kvällen, han har möte här i Örebro idag och sov hos oss. Vi gjorde varma mackor och mös i soffan. Lite senare kom Hans också. Ganska trött och sliten. Eller mer krossad kanske man kan säga. Tre dagars hårt festande sätter sina spår..  Har han lärt sig till en annan gång? Antagligen inte...

Pappa lämnade barnen i morse.. Lite vemodigt är det allt när jag säger hejdå till dem för en vecka:(
Hur denna vecka blir, vad som ska göras förutom jobb, det har jag ingen aning om.. 

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0