Otur

Iband har man det..otur.. Idag känns det riktigt jävligt så detta inlägg blir nog inte så glatt. Skit i att läsa om ni inte orkar!

Väcktes kl 04 av Alva som var orolig och mådde konstigt. Kl 05 började hon spy.. Spydde med 20 min mellanrum till 08 ungefär.. Alltså uteblir antagligen den finaste hönan ikväll på kabarén.. Vi ska kolla vidare nu under dagen hur hon mår. Hon har ätit lite som har fått stanna kvar iallafall och nu är hon uppe och pusslar. Kabarén hålls ju utomhus och om hon gör sitt nummer och sen drar vi hem..då kanske det funkar.. Om hon mår bra vill säga.. Hade en väldigt lessen kräkandes höna här i morse som sett fram mot detta uppträdande.. Självklart gör det mig ledsen också..  Men som sagt..vi får se..

Detta betydde också inget jobb för mig idag..sämre lön..igen..  Hade lite att göra på kotoret idag också, men men..

Sen mitt jävla ben.. En stor åder på höger ben håller på att bli inflammerad i knävecket, precis som jag hade när jag väntade Ella. Då var jag tung och gravid och det gjorde inte saken bättre..men nu.. Varken tung eller gravid.. Bara jävligt ont.. Håller på att bli gammal antar jag.. FUCK!! Stödstrumpor och högläge?? Inget vårrus i morrn??

Finns fler saker som gör denna dagen pissig..men det har jag inte ens ork att skriva om..

Nu ska jag gå och handla några saker som fattas i kylen, lite senare ska jag hämta Ella hos en kompis..


/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0