Trodde på en vändning igår..

..men nu sitter jag här med 38 gradig feber..   Helt ärligt så mår jag förjävligt..  Seg influensa..

Försöker ändå samla ihop mig och göra det som behövs, lite positiva tankar:). Gick upp och fixde mig och tjejerna sen kom en kompis till Alva hit och Ella åkte iväg och lekte med en annan. Tjejerna här sköter sig själva, de har stängt in sig i rummet och jag hör hur de leker, de ska få gå ut snart, det är ju så fint väder.
Jag har faktiskt tvättid idag också.. Ska stoppa i mig en ipren och få det gjort..

Har tv:n på och det är Countrygalan i Nashville.. Tycker viss countrymusik är rätt bra, skönt att lyssna på.. Allra bäst måste ju vara denna mannen... han är icke ful heller.. man smälter som en glass i vårsolen.. http://www.youtube.com/watch?v=Jk1nw4Uoxig

Igår gick jag, Ghina och barnen till Stora Holmen för att kolla på brasa. Var helt slut när vi kom hem. Jag somnade i soffan, Alva och Ella också.. Ghina satt och kollade på film..men hon börjar ju bli van med vårat trevliga sällskap nu. Vi gör om det ikväll... Ska göra mitt bästa för att hålla ögonen öppna..

/j

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ville bara säga krya på dig och berätta att jag läser här ibland.

2009-05-01 @ 11:44:57
URL: http://jagbarnenochannat.blogspot.com/
Postat av: Petro och Jossan

Hej kolla gärna in vår blogg :)

2009-05-01 @ 11:47:55
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0