En kanna kaffe..

..ganska sent på kvällen.. inte det bästa men nog heller inte det sämsta man kan göra..finns massor av värre saker!

07.15  Promenad med bästa E!
08.20 Dusch, fixa,diska,bädda och iväg till jobbet
9.30-18  Jobba, vara skentrevlig, fundera
18-18.30  Smyga med syrran och Hanna o kolla på lägenhet till syrran, visningen är på fredag, hon ville bara kolla området..
19-19.30 Kvällsmat med syster hos mig
20-20.30 Kolla lägenhet till mig, också en 2a, större, fin.. men nej, jag stannar här lite till, om jag ska flytta vill jag ha iaf ett rum till.
21-00.30 Diskat, pratat med Tina, målat två tavlor, kaffe, pratat med Eva, Kollat blocket, Pluppen (som är galet kär i en blå ballong, han försöker göra den med barn..det jag funderar på är om hans klor gör att ballongen går sönder medan han håller på, då kanske han dör av hjärtslag...men han dör på ett skönt sätt, så jag lät han hålla på en liten stund..den smällde inte..), sms, tårar, kryp i kroppen, saknad..


Ny dag i morgon, nya tag!

Godnatt
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0