En osynlig överlevnadsoverall!!

Det skulle jag behöva!
Fryser ända in i märgen..tänk er att krypa in i en heltäckande osynlig overall och bara få vara varm hela tiden.. Kan nån uppfinna?
Finns många fina, goa, varma stickade tröjor att köpa också, det är ju liksom på modet.. Men vem har råd?
Brrrrrrrrrrrrrrr............

Spanskan igår gick bra, vi var bara två stycken där, så vi hann med en del.
Sen åkte jag till hovsta och klippte lite bokstäver medan Hans o Krille kollade fotboll. Hinner nog få några tavlor gjorda innan det är dags för marknad. Kul att se om någon är intresserad över huvud taget:)
Gjorde ju ett par till mammas kollega som hon fick i måndags och hon var nöjd tror jag.

Är inte så mycket att göra på kontoret just nu så jag ska gå ner i tid där för tillfället och bara vara där på måndagar. Det betyder att jag blir ledig torsdagar tills vidare om inte nån är sjuk eller ska vara ledig. Lite blandade känslor..mindre lön.. men skönt med ledigt..

Ikväll ska jag få mat av Hans när jag kommer hem♥ Sen drar jag iväg och umgås lite med Therese. Ska bli mys.. Hoppas Cornelia är vaken när jag kommer så jag får träffa henne också!

Började idag, på bussen, att läsa fortsättningen på den där hemsk sorgliga boken (En sorts kärlek) vi läste på Samos i somras, denna heter Änklingen. Med tanke på att jag satt där och läste och fick hålla tillbaka tårarna redan i första kapitlet så kanske jag ska låta bli att läsa på bussen i fortsättningen.. Herregud vad berörd man kan bli!



"Att vara kvinna är en ruskigt svår uppgift, eftersom den i huvudsak handlar om att handskas med män"





På återseende!
/j



Kommentarer
Postat av: Helena

2009-11-05 @ 12:15:48
URL: http://h
Postat av: Helena

Jag har också läst Ray Kluuns böcker, och jag tror aldrig jag har varit så arg eller gråtit så mycket när jag läst någon bok tidigare!

2009-11-05 @ 12:16:55
URL: http://helena74.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0