En promenad på morgonkvisten...

..gör ganska mycket nytta... Tror jag iallafall..  Gick raskt i en timme. Hade klätt mig för varmt med långkallingar och allt så det blev lite svettigt, men ack så skönt att komma hem, ställa sig i duschen och sen få en lyxig frukost med äggröra serverad..
Hade en riktig filosofi-dag igår med många funderingar, och färre svar.. Idag känns allt lite lättare.
Jag tycker inte att alla kunder är jobbiga, jag kan le ärligt istället för falskt till dem.. Gud, det låter ju hemskt att man ska le falskt till nån..men ibland måste man kanske.. 

Fick nyss ett samtal från tandläkaren! YES Äntligen!!  Så alla ni som hade förväntat er julklappar av mig kan glömma det, jag måste fixa ihop tanden som håller på att krasa sönder och säkert hittar de fler fel som inte är gratis.. Sorry, men hoppas min kärlek räcker som julklapp..

Ikväll är det näst sista gången på spanskan, hoppas det går lika bra som sist. Kul när man känner att det släpper lite.

Nu ska jag låda Madde äta sin mat sen ska jag gå till biblioteket och kolla efter böcker jag fått tips om, beställa klipptid och ringa försäkringskassan och fråga varför jag bara fick ersättning för vård av sjukt barn för en dag och inte tre, som jag skulle fått!! Grrrr..

Hörs
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0