Låg i skogen!

Ja, jag är lite låg.. Och jag är i skogen..eller inte direkt skogen, men i Arvika.. 
Har idag gått på "stan" (4 affärer) och handlat alldeles för mycket! Men jag har köpt massa fina kläder och några nya saker till hemmet.
Nä, jag tröstäter inte, jag tröstshoppar!! Ställde mig på pappas våg igår och fick en chock! Tur de försöker göda mig här..
Sitter i den finaste lägenheten jag varit i...tror jag..  Den är så sjukt snygg..  Vita stora dubbeldörrar i två rum, en kakelugn utan dess like, en till öppen spis, breda golvsocklar och stuckaturer i taket.. den är grym! Ska lägga ut nån bild när jag kan. De har bytt upp sig kan man säga! I källaren finns en ganska stor pool, bastu och relaxavdelning... Tänk att vakna på morgonen, gå ner och ta sig en simtur i poolen och cykla några kilometer på motionscykeln innan man ska och jobba.. Vilken lyx!

Tjejerna njuter av att vara här hos morfar och Tina, de har varit i badhuset idag (för oturligt nog var poolen här ur funktion för tillfället) och Alva har tagit simborgarmärket. Stora tjejen!

Jag ska vila lite, är jättetrött. Konstig sömn inatt, drömt konstiga saker och vaknat rätt ofta...besvarat några nattliga samtal också..  Älskade du.......vad gör du?

Syrran är ute och far lite men när hon kommer tillbaka ska jag visa det jag köpt, behöver lite smakråd tror jag..har nog ingen koll när allt kommer omkring...



/j


Kommentarer
Postat av: Katten

Hej hej glöm inte att Le... kram

2009-11-29 @ 05:38:11
Postat av: Anonym

härligt att ni var här synd att det är så sällan syns till julen pussar och kramar från oss/ tina

2009-11-29 @ 19:59:58
Postat av: Anonym

härligt att ni var här synd att det är så sällan syns till julen pussar och kramar från oss/ tina

2009-11-29 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0