Ledig!

Ledig idag.
Hade ställt klockan på 08. Vaknade 10.30 av att det kändes som nån skruvade fast ett band av järn runt mitt huvud.
Somnade vid 03 inatt. Hur konstigt kan allt kännas?   Saknar också..precis allt du skrev..
Hade tänkt fixa en del hemma, men jag orkar inte. Skulle sola också för att kanske iaf se lite piggare ut men nu hinner jag inte det. ska snart iväg och hämta tjejerna för att se om det finns nån möjlighet att de kan få vaccinet mot influensan idag. Köa utomhus i några timmar får vi nog förbereda oss på..
Samtidigt som tjejerna ska tillbaks till sin far så ska jag hämta mitt gamla pottskåp som ska målas om.
Ikväll ska jag kolla på en lägenhet. 3a här på öster. Blandade känslor. Försöker inte tänka så mycket men det är väldigt svårt.


/j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0