Lyxfällan och glögg!

Andra muggen med glögg tog jag mig idag, den första fick jag hos Therese förra veckan.. Det är gott, kan ju vara trevligt att variera kaffet med nåt annat också..
Kollade på lyxfällan och limmade bokstäver. Fick 4 tavlor klara ikväll, de blev jättefina.
Var själv en stund ikväll för tjejerna var med sin pappa på nåt uppträdande. Jag duschade varmt och länge, rakade benen, peelade och skrubbade..det var ett tag sen nu, jävligt skönt!
Sen bäddade jag rent. Hoppas på en natt med god sömn.
Har sovit så knasigt denna veckan, först djupt och hårt för att vakna o va helt svettig.. är helt slut, all energi går åt till hjärn och hjärtarbete tror jag..
Skulle lyssna på Alva när hon läste högt för mig tidigare idag, hon skulle bara läsa en kvart, tror jag hörde 2 minuter, sen sov jag. Känns som jag befinner mig i nåt konstigt vaakum..

I morrn är det iallafall ledigt, ska bli skönt. Ska åka till Kumla och hälsa på min lilla faster. Det var alldeles för länge sen vi sågs, så det ser jag fram emot.


Helt plötsligt idag stod det här fina hörnskåpet hemma hos mig! Det är min älskade mormors..  Hon flyttade till ett annat boende idag och istället för att slänga det som de först tänkte, så tyckte jag att det skulle passa här..ja, inte just nu..men sen.. Har ju mest mörka möbler nu. Men snart är det vitt! Då kommer detta skåp bli perfekt!





Ska lägga mig nu.. När man sover känner man inte värken i hjärtat lika mycket.

/j


Kommentarer
Postat av: Helena

Hälsa till faster/moster!

2009-11-13 @ 12:12:30
URL: http://helena74.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0