Okej, godmorgon!

Har gjort en liten "fulis".
Är ledig idag. Alva är ju i skolan. Men jag lämnade Ella på dagis iallafall..fast jag skulle haft henne hemma.
Så nu har jag gjort kaffe, sitter och kollar blocket osv..  Ska snart göra rycket! Har en ganska lång lista på saker jag ska göra innan jag hämtar tjejerna i eftermiddag. Eftersom vi åker bort i morgon direkt efter mitt jobb så ska jag packa också.
Ska upp på stan och köpa en kalender för 2010, så jag kan planera lite längre fram än till nyår.
Hämta ut ett par böcker jag beställt, som borde komma fram idag.
Kolla en tröja på Carlings som bara är så sjukt snygg, men ska betala räkningarna först..  så det är inte säkert att tröjan får följa med hem..



Hmm...   Tror det är en ganska bra dag idag!




/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0