Orka!

Känns som att alla känslor jag har ligger utanpå min kropp och så fort man bara snuddar vid dem blir det kortslutning..  Från att ha skrattat åt något till att bara tvärvända och börja gråta...  Stabil?

Har haft lite bekymrade barn idag, de gillar inte sin mammas tårar, men jag har försökt förklara att det kommer bli bättre. Och jag har sagt massa gånger att jag är glad att dom är hos mig nu.
Trodde jag skulle jobba på fredag, hade snurrat till veckorna men jag är ledig så då ska vi hitta på något.. Mys och kvalitetstid...

Syrran hjälpte mig en stund med tjejerna ikväll så när de la sig var de nybadade, mätta, läxlästa och ganska nöjda tror jag. Tack bästa..


Gick inte till spanskan idag.. Klarade inte det..  Jag hade dejt istället.. Med min lilla, vassa sax och några bitar tapet och alldeles för mycket kaffe.. 


Fan!


/j





Kommentarer
Postat av: lillasyster

bäst är du stark är du och jag stöttar och finns för dig alltid

2009-11-12 @ 15:51:02
Postat av: J

Tjing



Inte hörts på länge...



Låter inte bra om jag läser raderna (och mellan dom)



Sköt om dig

2009-11-12 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0