Ska vara ärlig..

..och erkänna att jag inte mår nåt vidare.

Helst av allt skulle jag vilja blunda ett tag. Sen när jag tittar igen ska allt vara ljusare. Men jag vet att det inte funkar så.
Hade några små sammanbrott igår. Ett par hemma och några på jobbet.
Dagen igår började med att syrran ringde vid 07 och tvingade upp mig för en promenad, men det var skönt. Sen käkade vi frukost innan jag gick till jobbet.

Tjejerna kom igår kväll. Hoppas jag kan ge dem en bra vecka.

Spanska ikväll, sista gången. Vet inte om jag ska gå än.

Har ett projekt i huvudet, ganska stort och det kommer ta lite tid men jag ska försöka lägga all min energi på det dom veckorna tjejerna är hos sin pappa. Hoppas på att bli klar efter jul. Ska ju få bästa hjälpen också! ♥

På kvällarna när tjejerna sover ska jag begrava mig i att göra tavlor.




/j



tänker på dig............♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0