I huvudet på en mamma/flickvän/halvstressad30+

Ja, herregud. Ibland är det mycket. Massa funderingar i huvudet. Massor att göra.

Skapade en liten lista i skallen, skriver ner den här:
I veckan:
Cellprov
Jobb- tisd, onsd och fred 9.30-18.00
Pumpa cykeldäck och hoppas på att det inte är punka
Hämta och lämna barn
Spanska+läxa
♣ Kolla upp ang uthyrning av lägenheten och ta itu med allt runt omkring
♣ Matlagning och disk
♣ Plock och städ
♣ Pluppskrället+burstäd
♣ Kolla Alvas läxa till nästa vecka
♣ Bestämma vilka foton Ella ska ha från dagis och beställa
♣ Bråka med tanter ang tvättider....?!!
♣ Betala räkningar-ångest
♣ Köpa täckbyxor till Alva
♣ Tavlor- måste få fler gjorda!
♣ Beställa klipp/sling-tid

Känns skönt att jag är ledig på torsdag så man kan få tid över till att umgås och mysa med barnen lite.. Sen kommer ju helgen utan större planer för tillfället.
Men ibland önskar man bara man kunde knäppa med fingrarna och få allt klart, alla frågetecken ur vägen..
Men det är väl så att man måste ta sig igenom vissa grejer och lösa en del problem för att komma ut på andra sidan liksom..

Nä, nu ska jag ta en liten rast och gå och köpa ett par kalsonger till min älskling så han slipper gå kommando:)


/j


Kommentarer
Postat av: Helena

Pluppskrället? Ett husdjur antar jag. Själv kom jag att tänka på när du och jag var på bio (i någon lokal där din pappa bodde) och såg någon Pluppfilm. Minns du? :-)

2009-10-27 @ 19:24:42
URL: http://helena74.wordpress.com/
Postat av: Jenny

hehe..en kanin..

jadu..kan du mena Marbacksgården? Var vi och köpte godis i kiosken i närheten innan? :)

2009-10-27 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0