Inte ledig..

som jag först trodde (imorrn alltså)..  Min kära kollega Karin har blitt sjuker..  Hoppar in för henne i morrn men blev lovad att få sluta vid 14. Hade ju bokat mys med mina barn och fika med Tess och allt..  Men men..med lite omorganisation så löser sig det mesta:)

Dagen idag...  Ja..  Började bra hemma, forstatte dåligt snart därefter. Och ännu sämre efter det. Sen tog den sig igen och nu är det ok!
Det har handlat om barnbråk, dåligt mamma-samvete och jobb..  Men..skitsamma..

Skjutsade Hans ut på landet förut för det var klassfest.. Var han är nu vet jag inte, men jag tror han sa han börjar skolan kl 08 i morrn! Slarvigt!

Jag har väntat på lyxfällan för jag fick för mig det var torsdag..hmm.. städat badrummet och målat tavlor, nu ska jag snart sova..

Hörs/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0