Lite sliten...

Känns som att vissa dagar är så intensiva...  

Igår var det jobb, sprang ärenden på stan, spanska, sen Hovsta. Syrran och Robin ville gratta Hans så de plockade upp mig efter spanskan för en fika. Hela grabbgänget från Hovsta satt bänkade framför champions leauge så det var livat när vi kom. Efterår tog jag disken och plockade lite sen var soffan riktigt skön.. Kvällen slutade med en sista överraskning för min älskling, ett litet paket:)
Sorry att det var fel storlek, var inte meningen att ge dig mardrömmar för det;)

Idag står bio med syrran på schemat. Bröllopsfotografen ska vi se, inte hört något om den men den är säkert rolig!
Sen får vi se om vi går och solar. Skulle vara skönt och lite uppiggande. Man känner sig något höstblek....

I morgon har jag inget bestämt och det är så skönt.. jo..jobba ska jag ju men efteråt.. Ska bara ta det vääääldigt lugnt.

Idag har vi förberett för jubileumet. Blommor på disken, godis och rabatter på skor har ordnats. Återstår att se om det blir nån rusch här i morrn nu då. Välkomna hit.. Vill ni inte köpa skor så kan ni käka godis:)


Camilla, jag behöver ingen väckning på lördag..men tack iallafall:)


/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0