Någon fyller år!!

Någon som jag tycker om..

Därför tog jag min bästa sångröst och gjorde en fin frukostbricka och bjöd på i sängen i morse!!
Grattis mitt hjärta ♥ Hoppas du gillade det.. Eller det vet jag ju att du gjorde...

Nu jobb.. Sen spanska.. 

Umgås med syster i morrn, måste tillverka tavlor som är beställda, mer jobb, dropin-fika på dagis.. Helges Skor firar 50-årsjubeleum på torsdag så det är fullt upp här med annonser och erbjudanden.
Fika med Beverly Hillsbrudarna på lördag innan jobbet. Toppen!!  Bortbjudna på fest lördagkväll! Kan inte annat än bli en bra vecka!

Höres!
/j


Kommentarer
Postat av: Den Långe!!!

Nice med frulle på Lördag (längtar)!! Ska du ha väckning på lör morgon?? I så fall viken tid??

Kram kram

2009-10-20 @ 20:58:00
Postat av: hans

tack för allting som du gjort för mig på min ångestladdade födelsedag!!! (ska du sjunga på lördag också?)

2009-10-21 @ 10:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0