Terapibloggar

Vet inte om det kommer kännas bättre, men jag provar..
Utför diverse terapisysslor dagen till ära..  Bara jag och Ella hemma. Alva har sin mormortid, åkte dit igår och kommer hem efter gymnastiken i eftermiddag. Jag och E har badat, pärlat, målat våra naglar.. Snart lunch..

Igår var en kass dag.. Orkar inte gå in på för mycket..  Det är svårt..
Men eftersom min lilla tjej förtjänar bättre än att bara sitta hemma och titta på när mamma är ledsen så bestämde jag mig för att ta henne med på bio. Det var mysigt, Nicke Nyfiken är en söt liten apa. sen gick vi hem och åt, gjorde popcorn och mös i soffan.
När hon somnat satte jag igång med tavlor. Mammas granne ska stå på Noramarken och ville gärna ha med några av mina tavlor för att sälja, så i natt satt jag uppe länge och klippte.. Spånade på texter som kan använda osv.. Bojkottar facebook och msn för en stund.. Det gör ont att se, fast man vill.. Man försöker inte tänka men det går inte att låta bli..

Känns som jag går sönder..
Vill att saker och ting ska vara annorlunda..


/j

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0