Trevlig tacokväll..

..blev det igår hos Berga, Åsa och lilla Tuva.. Lite Idol och häng i soffan, passade min trötta kropp bra..
Vad hände när vi kom hem och skulle sova? Jenny ligger vaken..försöker somna..  går upp, gör te, kollar mailen och försöker igen. Tillslut gick det. Är så sjukt trött idag. Vad är det för fel??

Ska fika med en kompis efter jobbet, sen hem och fixa mig för födelsedagsfest. Hoppas det blir kul! Har haft en osnygg vecka, tycker håret är skit, kläderna inge bra osv.. Har ett nytt linne tills ikväll, hoppas det känns bättre då. Lite vin kanske kan hjälpa mig på traven också;)

hmm..vad händer i morrn då? Sova!!!
Sen antagligen så får jag tjejerna redan i morgon kväll..


Trevlig helg!
/j

Kommentarer
Postat av: karin

vad knäpp du är!!!!

du är väl alltid snygg, men det är klart....några glas vin så är självförtroendet på topp.



kram kram......

2009-10-24 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0