I got sunshine!

Känner att det blir en bra vecka..  Är tokstressad för skolan, ska sätta mig och läsa nu.. Har grupparbete i morrn och kan ju inte komma dit utan att ha läst allt, men det tar emot lite..måste sätta mig in i detta nu!
Men annars blir det bra, solsken och mina tjejer jag ska hämta i eftermiddag!

Helgen har varit jättebra, förkylningen är bättre så jag är piggare.
Jobbade i lördags, sen åkte jag och Hans direkt till Stockholm och hälsade på Danne, strosade i Kista galleria, köpte med mat hem och bara tog det lugnt. Vaknade 05 igår morse och åkte till Arlanda för att hämta två pepparkakor som haft en underbar semester i Thailand. Hela vägen hem berättade de vad de gjort och upplevt.. Herregud vad sugen man blir på att dra iväg..
En liten fika hos syrran och Robin hanns med. Och på eftermiddagen var det kalas för lilla Tuva 1 år.
Hann skapa några tavlor i fredags som blev presenter till Danne, hans lilla son Santos och även en till Tuva. När jag var och köpte materialet till tavlorna på Idé och Hobby upptäckte jag något jag fastnade för...  En handbok för hur man virkar amigurumis.. Har inte virkat sen i högstadiet men blev så sugen att testa! Jag som inte har så mycket annat för mig liksom;) Så jag köpte med lite saker som behövdes, samt boken. Åkte till mamma och fick tips på hur man börjar.. sen har jag inte hunnit prova nåt mer i helgen. Gud vad svårt det verkar! Men det finns massa bra info och roliga sidor på nätet som jag tänkte jag skulle undersöka närmare..när jag har tid..haha



Här är tavlorna:









Höres!
/j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0