Måndag morgon!

Har precis ätit frukost i min ensamhet. Barnen sover och Hans jobbar. Oftast när man är själv (iallafall jag) skiter jag i frukosten, för jobbigt att plocka fram till sig själv och tråkigt att äta själv. Men inte idag. Var faktiskt mysigt att sitta här och äta och slösurfa lite..

Förtsätter på "attgöralistan".. Har strykit massor men lite nytt har tillkommit :) Idag bär det av till Fritids med tjejerna, vi ska bara hälsa på och lämna lite extrakläder och sånt. I morgon börjar de på riktigt. De har haft ett långt sommarlov.. Sen ska det växlas pengar, tvättas, strykas lite och så ska jag packa. Eller iallafalll lägga fram en del. Ska jobba i morgon och vet inte hur länge det blir så.. bäst att göra så mycket som möjligt idag. Åker till Nettan och Carla i morgon när Hans jobbat klart och sover där. Nettan skjutsar oss till Arlanda på onsdag morgon.

Tänkte försöka hinna städa av lite och börja med en tavla jag fått beställd. Så nu hoppar jag in i duschen och gör mig redo för den här måndagen!


Kram
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0