Tillbaka!

Oj, vad dåligt med inlägg här.. Har inte riktigt haft tid..

Men ja, jag är tillbaka, Italien var underbart. Så vackert. Lugn, avkopplande semester. Precis vad vi behövde.
Det var inte så kul att åka hem förutom att få träffa tjejerna, hade längtat så efter dem. Men nu är de i Västervik och bor i husvagn, men de kommer ikväll igen. då ska jag ha dem några dagar extra så jag får träffa dem lite.

Jobbade igår, det var lugnt trots alla människor på stan. Kungen var ju här! Såg dock inte honom eller någon annan i familjen.. men det gör inte så mycket..

Igårkväll var jag och syrran hos Therese och käkade och mös, det var riktigt trevligt. Ta igen lite tid. Hans tog igen lite tid med sina vänner. Sånt behövs.

Håller på att bli sjuk, nyser och fryser, men idag ska jag ignorera det och måla (igen, ja jag vet, det tar aldrig slut) sen ska jag på kalas hos lilla mamsen som fyllt år. Hans jobbar. Allt är som det ska alltså ;)



Capo Vaticano


På väg till Sicilien



Tropea



:)



Tartuffo.. mmmm.....


Ha en trevlig söndag!

/j




Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt ni verkar har haft. Vi måste ses snart!

Kram Maria

2010-08-22 @ 13:52:12
Postat av: Tess

Välkommen hem.. kram kram

2010-08-22 @ 21:28:01
Postat av: Camilla

Åhh vilka mysiga bilder, ser ut som ni har haft det helt underbart härligt :-)!! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0