30 sanningar!

God morgon!


Sitter och dricker kaffe och lyssnar på musikhjälpen såklart..
Idag ska jag sola och kanske kolla på lite julklappar. Plånboken säger att jag inte kan köpa några idag, men man kan titta och planera.
Vaknade i morse av ett telefonsamtal från min frisör. Hon hade fått en återbudstid i morrn bitti och jag var välkommen då. Har en sån hemsk utväxt. Men nu har jag suttit och surfat runt och letat efter bilder på mörkbrunt hår.. Kanske jag gör det!! Är bara så rädd att det ska bli fult.. Är lite feg tror jag.. Men va fan!!!! Varför inte testa? Får väl bli blond till sommaren igen om det inte känns bra!!?
 
Tänkte jag skulle kopiera min systers ( www.soffansofie.blogspot.com ) lista med 30 sanningar. Jag gillar ju att skriva men ibland blir man tom och har inget direkt att skriva om. så jag ska göra denna listan, kanske hoppar över någon dag eller blandar om i ordningen, vi får se.. Börjar idag!
♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 –  Vad är vänskap.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Saker jag saknar.
♥ Dag 15 – En vanlig dag hemma hos mig.
♥ Dag 16 – Min bästa resa.
♥ Dag 17 – Det här är jag bra på.
♥ Dag 18 – Favoritsaker.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 –Dåliga vanor och laster.


♥ Dag 22 – 10 saker du inte vet om mig.

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Mitt hem.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 –  Den här personen betyder något alldeles extra




/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0