Renovering!

Jahopp, nu har det börjats.. Hela förra veckan ägnades åt skolarbete och packning. Packa allt som finns på en nedervåning i ett hus tar tid. Men nu är det gjort och i lördags började det rivas. Danne kom från Stockholm och hjälpte till och nu känner man inte längre igen sig..
Kommer bli så sjukt bra :)


Hemmet just nu - blivande kök!


Bryt & Bänd!!

Nu när det inte finns något kök måste vi bo nån annanstans, så nu ligger jag och tjejerna nerbäddade hos mamma och Hans är hos sin bror.. I morgon drar vi allihopa vidare till min brors lägenhet och där stannar vi i två veckor medans de har de gott i thailand..

I skolan går det bra, klarade salstentan och idag hade vi sista seminariet för terminen.. Nu är det bara ett arbete och en hemtenta kvar. Då har jag gått ett år i skolan! Shit vad fort det går..

Och jag räknar ner.. om tre dagar börjar Musikhjälpen i p3 och som jag längtat!! Har fixat hörlurar till mobilen så jag inte missar nåt :) Rekommenderar alla att lyssna och även titta på programmet på tv.

Gonatt
/j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du köpt hus?

2010-12-06 @ 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0