Det är så skönt att skratta!

Känns som jag har gjort det ganska mycket på sista tiden. Underbart! Särskilt när skrattet sprider sig och fördelar sig fint över dygnet.
Bra dag igår, bra dag idag!

Igår började jag med att fixa håret, klippte och slingade. Välbehövligt och skönt. Nu är utväxten borta. Sen gick jag över stan och gjorde några klädfynd. Bl.a jeans för 49kr!! Guld! Sen gick jag till jobbet och sa hej.. Saknar ju dem..  Men på lördag ska jag jobba, det blir bra. Efter det gick jag hem och gjorde klart mitt arbete. Hade bara tre frågor och referenslista kvar. Hade ångest innan men det flöt på fint och jag blev nöjd! Fan vilken lättnad man får i kroppen efter man avslutat något som känts lite jobbigt..

Idag, seminarium som gick bra och sen fick vi tillbaka grupparbetet, godkänt och utan kompletteringar!! YES!!
På eftermiddagen hade vi föreläsning om studieteknik som var ganska givande men kom inte hem förrän 19. Drack lite te med Ghina sen gick vi en promenad till brorsan och hämtade min nya lilla dator som han fixat. Tack undrebara du!!

Nu har jag duschat och satt på mig pyjamas, ska läsa ett kapitel i en bok tills i morrn. Nu handlar det om barnperspektiv, barns rättigheter osv.. Jätteintressant ska det bli!

Måste bara meddela att jag lagt skorna på hyllan..  Haha.. Träffade en gammal vän idag som sa, utan att tänka sig för tror jag, "jaha så du har lagt skorna på hyllan?". Det har jag ju gjort i dubbel bemärkelse:)
Och det är jag ganska glad för tror jag.. Är glad för jag får så fint stöd från nära och kära..massa bra pepp. Jag känner mig rätt stolt som har vågat gjort detta. Har ju tagit några år att komma fram till.. kanske borde gjort det tidigare för att vara efterklok.. men nu är jag här och det känns bra!!


/j

Kommentarer
Postat av: Timbuk

Enkelt, barn har inga rättigheter, att uppfostra barn är inte finkult det är subkult.



själv ska ja starta öppnasärskolan med influenser från waldorfska och motessoris kursplaner .... kommer bli unika barn som kommer lära sig att man får som man vill bara man gnäller tillräckligt och vid en konflikt är anfall bästa försvar!!!!

2010-02-11 @ 23:19:46
Postat av: plastis

Du kommer att fixa detta galant föresten goa råd från din vän här ovanför.

2010-02-12 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0