Dusch+jobb!

Japp, idag ska jag jobba på kontoret! Klockan är bara kvart i 8 på morgonen.. Ska duscha snabbt och sen iväg.. Tänkte få klart reklamationerna så fort som möjligt så jag kan fortsätta med skolarbetet sen. Började äntligen skriva på det igår iaf.. Men det är bara en början..mycke kvar..
Fick tillbaka både grupparbete och individuellt arbete i förrgår.. Godkänd! Utan kompletteringar! Känns så himla bra och skönt.. Fick massa positiva kommentarer på mitt enskilda arbete så jag är superglad!!

Helgen med tjejerna var bra..väldigt lugn. De var hos mamma fre-lörd, jag jobbade på lördagen. Ettårskalas för Cornelia i söndags..Hon fick en käpphäst som kunde låta och hon verkade bli väldigt nöjd över sin häst eftersom hon pussade den och härmade den hela tiden:)

Var på bio igår, med mamma, brorsan och Carro. Vi såg Shutter Island, den var helt ok. Lite obehagligt läskig och den hade ett slut med skruv...

Ska göra det jag ska istället för att sitta här.. ska bara kolla blocket först om det kan finnas nån sekretär till mig.. Behöver ett ställe att förvara mina skolsaker på och ett ställe att sitta och plugga på..  En liten sekretär i samma stil som mina andra möbler i vardagsrummet.. nån som har en över?;)

Ha en underbar dag, det ska jag ha!

/j

 


Kommentarer
Postat av: Jonke

Vad roligt att du pluggar. Att utbilda sig är aldrig fel. Hoppas att du lyckas med alla dina uppgifter. Försök att njuta av univ.miljön. Den är så energisk och kraftfull. Jag saknar den miljön.

Jag mailade Marianne men fick tillbaks mailet. Det var fel adress. Vi är ett gäng som håller på med att anordna en återträff/fest för gamla folkhögskolelever och vi vill nå Marianne för att informera henne i fall hon är intresserad att var med. /// Jonke

2010-02-25 @ 01:28:06
URL: http://johnomoomian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0