Okej..det ÄR alla hjärtans dag..  En väldigt komersiell dag..  Jag gillar alla hjärtans.. men utan att överdriva.. Kärlek är ju aldrig fel..
Så..en mysig frukost på sängen kommer man långt med.. Sen har jag varit snäll och städat lite här i hovsta, det är också kärlek:)

Nu ska jag göra lite skolarbete och efter det laga en kycklinglasagne jag fått recept på, det ska tydligen vara grymt god!!

Måste bara säga att jag är sjukt nöjd med mina nya tekniska prylar.. Datorn funkar klockrent! Har även skaffat ett mobilt bredband som fungerar jättebra..och bara för jag ändrade om lite med abonemang och sånt på 3 så fick jag en ny telefon också..  Och den är ju också jättebra såklart:) Är inte van vid touchdisplay så jag håller på att lära mig men det kommer nog.. Så nu ska jag sälja mina två andra telefoner som också är helt ok. Om sågon är intresserad av sony ericsson C902 eller C905 så finns de här, bundna till 3, men sånt går väl att låsa upp?


Nä, plugga nu..

/j


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej

skrivit till dig på facebook om telefon

Kram Linda

2010-02-14 @ 20:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0