Ibland...

..har man medvind..ibland har man motvind.. Hur man än vrider och vänder så blir det knas..  Idag tänker jag extra mycket på nån som jag tycker mycket om som har motvind just nu.. Men lyssna på Timbuk, "det löser sig".. Då kanske det kan kännas bättre för en liten stund.. Och så vet du att jag finns här..vad det än är..


Jaha..skolan då..
Vad ska jag säga?? Förvirring och ett enda stort ponnyläger!! Ponnyläger för att det till största delen är tjejer och gissa hur det låter när alla sätter igång!!
Alltså, det är kul, intressant.. Men väldigt svårt också. Har staplat upp böcker bredvid mig här i köket jag tänkte kolla lite i.. men det tar emot att börja såhär sent.. Men ska försöka..

Först lite te med en citronskiva i..mmmm....


/j





Kommentarer
Postat av: T2

upplevde katarsis efter dina fina och peppande ord

2010-02-18 @ 23:17:08
Postat av: Anonym

Vad läser du ? /Jonke

www.johnomoomian.blogg.se

2010-02-21 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0