Ny vecka!

Jävlar va kallt det är, och så mycket snö!! Sommaren känns väldigt väldigt långt borta...


Ska till skolan snart och träffa gruppen. Ska göra ett arbete som ska vara klart på onsdag. Hoppas det går bra. Försökte läsa lite igår men det gick inge vidare. Kunde inte koncentrera mig. Sen var jag så trött och lite bakis. Var på Emmas fest iallafall i lördags, det var trevligt. Sen blev det Ritz. Väldigt mycket folk. Vet inte vad jag tycker om det där stället egentligen.. eller om det bara är själva "gå-ut"-grejen som inte är nån höjdare.. Ah, jag vet inte.. inte bästa kvällen iallafall.. Inte bästa söndagen heller, men ju längre dagen gick desto bättre blev den, och tur var väl det!

Hade Ella hemma några timmar igår. Det var mysigt, vi låg i soffan och kollade på "Fåret Shaun". Skön kille det där!!

Ny mamma-vecka idag också. Kräkjukan är här, Ella hade det to-fre. Hoppas Alva klarar sig. Känns som jag inte har tid med sjukdom just nu. Men man kan tyvärr inte välja.. Och blir det så att de blir sjuka så finns det inte mycket att göra, sånt är livet!


Nä, duscha och packa väska nu!

Hörs
/j





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0