Roddar!!

Söndag. Kalas hos lillayster vid lunch. Fick god sallad och fika. Arvika var där och det var kul att träffa pappa, Tina och gänget. Alva blev kvar med dem och följde med och kollade på Robins hockeymatch.
Nu har jag roddat tjejernas grejer för kommande pappa-vecka, fixat skjuts till Alvas tandläkare i morrn, fixat pluppen och lagt fram kläder tills i morrn, plockat ordning och dammsugit av..Var kommer allt jävla damm ifrån??
 Ella leker med en kompis och Alva kommer senare.
Nu ska jag sätta mig med skolböckerna en stund. Är jättestressad över att jag inte fått så mycket gjort i helgen som jag tänkt.. Har tills på onsdag morgon på mig men det är mycket att läsa som vanligt..

Hämtade datorn i fredags, nu ska brorsan få ta hand om den och installera lite nödvändiga grejer. Den är jättefin, längtar tills jag kan börja använda den. Ska formatera om den här så det blir ordning på den också.

Okej, mer kaffe, nya tag!!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0