Sjuk...eller bara kaffe?

Svårt att svara på..
Men idag har jag inte mått nåt bra. Mått illa, ont i magen och skakis.. Kan vara en bacill nånstans i mig eller så upplever jag bara effekten av för lite sömn, för mycket nya intryck och information, stress och alldeles för mycket kaffe!!?



Lång dag idag.. Först seminarie i morse. Gick helt ok, vi förde en del diskussioner och lämnade in grupparetet. Fick även tillbaka det individuella som vi lämnade förra veckan. Fick godkänt:). sen lite plugg i biblioteket och efter det föreläsning om "att tala inför andra". Var inte hemma förrän efter 18..
Dags att börja på nytt, "etik och makt". Har spolat i vatten och ska hoppa ner i badet med nån av böckerna nu. Tjejerna sover och allt annat praktiskt är klart, det är diskat, Plupphelvetet har fått nytt spån, kläder framlagda tills i morrn, Alva har gjort sin läxa och jag hann både dammsuga av och vattna blommorna.

För övrigt så hade jag hoppats på att de skulle ringa och säga att min nya dator hade kommit idag, men icke!! Håller tummarna för imorrn då...


/j




Kommentarer
Postat av: Hans

Fan va duktig o produktiv kväll du verkar haft. själv skulle jag behöva lite av din disciplin och struktur för att få ordning hemma efter en kaotisk period!!! du fick väl G-nivå2 på din inlämningsuppgift..... du måste kunna skryta lite också ;)

2010-02-04 @ 10:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0