Skön Söndag!!

Sov utan att ställa klockan..grymt skönt.. Frukost och sen lite städning här i Hovsta..
Hans har besök av några vänner och jag har varit och handlat lite mat tills ikväll. Älskar att gå och strosa på Coop:) Nu försöker jag få in bilder från telefonen till datorn.. Ska lägga in en annons på blocket om gamla telefonen tänkte jag och jag har ju fotat den.

Fick reda på att vi måste ändra lite i arbetet som ska vara inne på tisdag..lite stressad blev jag men det ska nog gå bra hoppas jag..


Min nya köksbordsblomma som råkade slinka med när
jag shoppade på Marieberg..


Och kakfatet och de fina te-muggarna.. Passar ju i mitt vita kök tänkte jag..


Snabb Bolivian!!



Ha en bra söndag, det har jag!
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0