Tupplurar!!

Att ta en tupplur mitt på dagen hör inte till vanligheterna för mig. Idag hände det!! Var uppe till efter 02 i natt och hade flyt i mitt skrivande och ville inte avbryta.. Det resulterade ju i att jag för det första försov mig i morse när Ella skulle iväg till dagis och Alva till tandläkaren (men vi hann) och dels i att jag var svintrött efter lunch. Somnade i Hans säng och sov drygt en timme. Väldigt skönt men lite ångest. Nu är jag hemma igen och ska ta tag i en av böckerna..

Alva ska få tandställning och idag hos tadläkaren fick hon två gummipluppar intryckta mellan två av sina tänder för att vidga mellanrummet mellan dem så de får plats med en metallring där sen. Hon ringde mig nu på eftermiddagen och klagade på att hon hade ont.. det tar väl tid innan munnen och tänderna vänjer sig vid sånt antar jag. Men hon är tapper min lilla tjej, och fin blir hon i munnen när det är klart!!





Mera kaffe?? Ja, snart...


Hörs
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0