Vad göra?

Har jobbat idag. Var lugnt som attan.
Sen kalas hos lillebror med massa gott fika..mmm...

Nu skulle det varit tjejmiddag hemma hos mig men min syster, som skulle varit värdinna, har blivit sjuk så det hela blev inställt.. Jättetråkigt.. Blir orolig för henne när hon är dålig♥

Är hungrig men vad ska man laga.. Hans jobbar, men jag hoppas han ringer snart och är klar och vill hitta på nåt med mig..iallafall få lite mat i oss:)

Shoppade loss på IKEA och Marieberg igår... blev både en matta (äntligen, efter tre år), en hylla och ett par klädesplagg..några nya blommor också..och ett kakfat:)


Sålde min ena telefon för ett tag sen. Har en kvar.. C902, alla tillbehör finns och ligger i kartong.. Bunden till 3. Är nån intresserad säljer jag den för 1100kr.


Trevlig kväll!
/j






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0