Djungel!!

Fick ju presentkort på en dator i julklapp.. Idag när jag var i butiken var jag säker på vilken jag skulle ha.. Men sen tvekade jag och gick därifrån utan att ha beställt nån.. Jag ska alltså ha en mindre bärbar har jag tänkt som är lätt att ta med sig. Kommer använda den till att skriva och surfa på mest. Tänkte mig en 10-12" skärm. Men vilken ska man välja?? Kolla www.multitech.se och hjälp mig!! Vill inte ha Windows 7 heller, utan xp.. En vit eller rosa såklart:) Nackdelen är att de där små inte har nån cd-läsare.. Men behöver man det? Och 1G ramminne är det på de där små också..Då kanske jag inte kan kolla på tex youtube..? Om jag fattat det hela rätt alltså? Men behövs det?
Tips tack!!
X130/N270 1024MB 160GB 10.1" XPH/White



Har idag haft mitt första seminarium. Det gick hur bra som helst! jag var den enda i min grupp som gjort hela uppgiften. De andra hade inte alla böcker, så de kunde inte svara på frågorna. Känns jäkligt skönt att vara klar så man kan släppa den uppgiften och gå vidare på nästa nu. Hade psykbryt igår eftermiddags och var lite ledsen för jag var helt blockerad och kunde inget kände jag! Blev först tröstad av Hans, sen gick jag till Maria och Krick och fick hjälp. Och det släppte, så gött!

Idag skulle jag läst flera hundra sidor för att va me i svängarna men jag har faktiskt varit och solat, handlat och städat här hemma! Det var välbehövligt. Men nu väntar ett varmt bad och med mig tar jag en av böckerna som faktiskt är riktigt intressant.. Handlar om kultur, etnicitet.. Utlänning eller invandrare..Ja vad kallar man nån som inte är svensk som kommit/flytt hit av olika orsaker? Det hade vi föreläsning om idag. I morrn går vi vidare på kön, genus, manligt, kvinnligt..


Idag fyller min mormor år, inte för att hon läser här direkt och inte har hon nån telefon heller.. Men jag vill ändå säga grattis underbara lilla mormor..jag älskar dig♥



/j




Kommentarer
Postat av: Veronica

Kul att det går bra med skolan! :-) ååh en ny dator, vad kul! Jag behöver en bärbar, men jag tycker det verkar så jobbigt att arbeta med en sådan liten skärm, men lätt o bära med sig förstås..

2010-01-29 @ 12:28:20
Postat av: Faster

Duktig tjeja/ KRAM

2010-01-29 @ 19:13:16
Postat av: Anonym

Du är allt en go tjej du /kramis

2010-01-29 @ 23:55:20
Postat av: Tina

en gång till du är go

2010-01-29 @ 23:57:16
Postat av: sofie

en vit =) kan vara svårt att skriva på liten???? men de e så fina puss

2010-01-30 @ 01:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0