Illamående!

Se hela bilden
Såhär känns det just nu.. Räknade ut att jag sovit i snitt 5 timmar per natt denna vecka och idag kom smällen. Står på jobbet och mår illa! Var på bio igår kväll, snabba cash. Jag tyckte den var jättebra! Har inte läst boken och hade ingen aning om vad den handlade om innan.. Hans, som läst boken tyckte den var sådär.. Efter det var det ju UFC-gala på tv, så sömnan blev lidande. Jag får ju skylla mig själv.
Och kallt satan!! Skulle vilja krypa in i ett element och kura ihop mig.. Är bjuden på fest till Emma ikväll.. men jag tror helt ärligt inte jag orkar..

Nu ska jag gå ut på stan en snabbis på rasten och leta efter en renfäll på marknaden. Sen hem och vila lite..






/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0