Jorå!

Sökte CSN igår.. Jäklar vad jag hatar sånt..fylla i, räkna ut...  Blir otålig och frustrerad.. Tur det finns folk som har tålamod med mig såna stunder..
Men nu är det gjort, bara vänta på besked nu då.. 

Blir barnlös ikväll. Syster vill ha vårdnaden en natt till och nu även för Ella. Blir mys för dem. Då kan jag passa på och fixa med Ellas paket till hennes 6-årsdag på torsdag!
Damen har beställt jordgubbstårta a la sommar, får göra mitt bästa där..  Undrar bara hurdana jordgubbar man får tag i nu..?

Vill gå hem NU!! Så jävla hungrig!




Ska laga korvstroganoff idag!



/j

Kommentarer
Postat av: Åsa

Olle fyller år idag, när han fyllde förra året ville han absolut ha jordgubbstårta. Jag köpte stora styckfrysta, de var faktiskt helt ok och tårtan såg sådär riktigt midsomrig ut. Lycka till!!

2010-01-05 @ 18:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0