Konstigt..

Det är mycket som är konstigt..

Här sitter jag i pyjamas och har en sjuk Alva med feber och ont i halsen som sovit hela dagen sen hon kom från syrran. Ella har också varit slö, bara legat i soffan.. Kanske nåt på G där med.. De brukar vara sjuka exakt denna tiden på året, jämt, så varför skulle det vara undantag nu? Jaja.. jag är är iaf ledig, bara att gilla läget och sitta här. Men jag är så sjukt rastlös. Och stackars Ella som fyller år i morrn..

Ska ta och laga lite pestokyckling snart. Kanske sätta på en till kanna kaffe först bara:)


Tänkte visa lite före-efter-bilder på mitt förnyade hem också. Får inte till några bra bilder men de får duga..


sängen före..


måleri..



efter.. men jag saknar ett vitt överkast innan det är helt klart
såklart:)







svart innan..


vitt nu..


nu..




/j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev! Det är som en ny lgh. Alltid tråkigt med sjuka barn, jag vet.... Hopps de snart blir bättre. Tänker på er! Kramar "Bolle".

2010-01-06 @ 16:40:13
Postat av: veronica

Grattis till 6 åringen! och vilket vackert hem. Vitt är fint och prydligt!

2010-01-06 @ 17:12:04
Postat av: Tess

Supersnyggt.. vilken skillnad!! Synd att ni är sjuka. Jag och Mira får komma över någon dag när ni känner er bättre, det verkar ju finnas kaffe i mängder.. =) Grattiskrama Ella från oss.

2010-01-07 @ 11:35:47
Postat av: Den Långe!!!

MEN HALLÅ!!!!! Såååååå SNYGGT ☺!!! Kramisar

2010-01-07 @ 19:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0