Lite nervös..

Ska ju bara på registrering och info på skolan idag.. Det börjar ju inte förrän på måndag. Men jag är lite pirrig iallafal.. Fan jag hittar ju inte, vet inte var jag ska..
Men det löser sig, jag är vuxen och kan faktiskt fråga nån om det skulle vara så:)

In i duschen och sen promenad till Universitetet..

Ikväll fika hos faster i Kumla och leta foton på farmor och farfar.. Har en idé om att ha dem allihopa, farmor, farfar, mormor och morfar på foton på hyllorna i köket. Gamla svartvita.. Än så länge har jag bara morfar, han känner sig lite ensam där på hyllan..



På återseende
/j


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med plugg! Jag saknar det faktiskt ganska ofta! Jag minns min första dag på universitetet! Det kändes som att komma till en helt ny stad! Men efter nån vecka är du inne i det! =) Åhh, gamla kort är så fina! Fick farmor och farfars fina bröllopsfoto för några år sedan, och nu i jul var jag hemma hos mormor och letade rätt på ett bröllopsfoto av mormor och morfar! Kul! Lycka till i skolan nu gumman! Kram kram

2010-01-14 @ 22:04:51
URL: http://enblektblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0