Nytt intresse!

Ja, konstigt nog har UFCmatcherna som går på tv på nätterna blivit en ny slags hobby att kolla på. Konstigt då jag inte gillar slagsmål.. Har aldrig gillat att kolla på boxning eller brottning heller. Ibland blir man förvånad över sig själv!

Igår var jag och hämtade Alva och hon sov hos mig i natt. Idag ska hon vara med syrran och även sova kvar där. Inatt är det Ellas tur att komma till mig och i morrn kväll börjar "mamma-veckan" som vanligt. Lite hattigt nu med lov och ledigheter.
Kommer bara jobba i morrn också sen är jag ledig till nästa måndag. Skönt för mig men inte för plånboken..

Stressad över massa saker.. Söka CSN, bostadsbidrag, förbereda mig lite mer mentalt för skolan kanske..hur man nu gör det..? Vill fixa mer hemma nu när det nästan är klart. Har massa saker kvar på "att-göra-listan" som liksom inte händer..


Återkommer när det finns mer tid, nu ska jag svara på frågan -När har ni rea? och -Finns den här i fler storlekar?  ungefär 10000 gånger innan jag går hem för dagen!!!!




/j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0