Sommartårtan!

Måste ju visa hur Ellas sommartårta blev..  När vi haft kalas tidigare har det alltid blivit en massa tårta över, men inte denna gången.. Det måste ju betyda att den var bra eller? Min älskade brorson Benjamin åt iallafall 4 bitar och det ser jag som ett bra betyg;)


Min 6-åring ♥

 

Ja, var ju i skolan idag. Kände mig lite vilsen och ensam.. Men det går över har jag hört:)
På måndag börjar allvaret..

Jag och Hans har varit hos goa faster Anna-Lena och Hasse ikväll, fick go mat och fika. Fick även med mig några foton hem som jag ska försöka kopiera och hitta ramar till. Blir finfint!

Nu har jag sjukt ont i magen, som vanligt på kvällen.. Ska ta ett hett bad och sen bädda i soffan och vänta på UFC:n på TV. Hur fan kan jag kolla på det? Förstår fortfarande inte..haha..




/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0