Sova!

Sova är något jag verkligen borde göra just nu.. Har blivit sent i säng många kvällar nu och så även idag. Måste upp svintidigt i morrn och fixa ordning mig och tjejerna. Alva ska ha lite matsäck med sig för hon ska åka skidor med skolan. Direkt när jag lämnat dem ska jag till Universitetet på lektion. Fortsatt introduktion med min klass. Tror vi ska lära känna varann och ha små diskussionsgrupper i morrn. Att prata, prata inför andra och diskutera är inte min starkaste sida. Men en stor del av utbildningen går ju ut på det så det är bara att bita i det sura och göra det! Eller lära sig att göra det kanske jag ska skriva. Men jag har helt ärligt en liten klump i magen just nu.. Läste i mina papper vad vi ska göra nästa vecka.. ha seminarium och massa uppgifter till det och jag undrar för mig själv hur jag ska klara det när jag inte förstår allt av det jag läser..?

Får tacka syrran, Hans och Maria H för positiv peppning! Det behövdes just idag, tack♥

I morrn eftermiddag ska vi träffa Sofie och Hugo och det ska bli så kul för det var galet längesen:) Men kanske får skippa kaffet för min del och ta nåt annat, för min mage är helt fucked up av kaffe just nu.. kan inte leva utan kaffe men det har blivit lite mycket..

På fredag ska Alva till en kompis på pyjamasparty och sova över.. Får se vad vi hittar på här hemma då..
Resten av helgen vet jag inte heller vad som händer..
Läsa lite mer litteratur kanske:)

Sova nu..


Godnatt/j

Kommentarer
Postat av: J

Hej Fröken



Det känns så i början när man börjar läsa, men när du ser tillbaka om ett par veckor så kommer du att skratta åt det. Bara att kämpa på.. :)

2010-01-21 @ 07:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0