Grattis Molly!

Ska bara skriva lite snabbt..
Har haft en toppenvecka med sol, bad och gott sällskap. Nettan och Kalle åkte hem igår, har varit så mysigt att ha dem här. Jag och tjejerna var med Ghina i hennes sommarsuga, jättemysigt.
Har massa bilder jag ska lägga upp vid tillfälle.
Ikväll ska jag med jobbet och åka räkbåt. Tjejerna ska vara hos mamma. Hans ska på 30-årskalas.

Molly är en stor spindel som jag hittade på altanen när jag skulle olja in den. Hon låg och vaktade sin "kokong" med ägg hon lagt. Vi flyttade Molly och de blivande bebisarna till en skokartong. Har slängt ner nån fluga då och då till henne. I morse lyfte jag på locket och där var de.. alla nya små Mollybebisar! Massor!! Har nu flyttat kartongen utanför tomtgränsen.. I själva verket är jag jätterädd för Molly och om alla bebisar ska bli så stora.. uhhh...

Fick en tråkig nyhet nu på morgonen. Mormor är sämre och får från och med nu palliativ vård (vård i livets slutskede). Känns sorgligt. Är ledsen.
Ska köra tjejerna till Hasses jobb, de ska få bada i poolen där medan jag åker till mormor en stund...


/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0