Halv två på natta!!

Ja, här sitter jag.. 01.30 mittinatta...   Har gått och lagt mig en gång men gått upp igen.. Jag har ont i magen.. Känns som jag ätit 10kg jäst eller nåt.
Kanske kan det bero på helgens bravader.. Eller söndagens mående efter en oväntad utekväll..  Jag vet inte, nåt är det iallafall. Tog en kopp te och satte mig här, rätt mysigt har jag det hur som helst.

Grillade med familjen i stugan i lördags, god mat och jättemysigt. Sen hade kära pappa satt upp oss på gästlistan på Bryggan ifall vi ville se Hofmaestro spela..  Det ville vi. Hade en grymt rolig kväll, även om inte Arvika är redo för vissa låtar.. Söndagen och hemfärden till Örebro lägger vi åt sidan så länge.. (Bilder kommer, alltså inte på söndagen utan från lördagen ;)).
Mös med barnen på söndagkvällen och nu har jag dem inte på en vecka igen...  Saknar redan.

Jobb som vanligt denna veckan.
Nu ikväll började jag äntligen måla mina möbler..  Kommer bli bra.. Men vilken tid det tar att måla pinnstolar.. Hur många pinnar som helst och vinklar och vrår...

Om 14 dagar åker vi till Italien.. Och nu har vi hört så mycket positiva saker om det där stället vi ska till så nu kan ju inget bli fel!! Shit vad jag längtar!!!!!
Och vi fortsätter spara i vår lilla pappmugg..  Började med pantburkspengar, sen sålde jag en vagn och la pengarna där i, Hans fick lite extra för ett jobb.. osv..  Så nu har vi sakta men säkert ökat på summan i vår reskassemugg och kan göra nåt kul för dom pengarna när vi är iväg!

Nu ska jag gå upp och sova fjäril med min kära...

Godnatt
/j




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0